Do jakich wartości bezpiecznie dla turbiny chipować 1.9 tdi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • marcing22
    Classic
    • 2011
    • 3

    Do jakich wartości bezpiecznie dla turbiny chipować 1.9 tdi

    Zamieszczone przez mecholl
    Czy Rs nie powinien mieć radia audience zamiast stream :?:
    Audience mial L&K w standarcie. Elegance, RS i Scout mialy Stream
    marcin
  • puzio
    Classic
    • 2010
    • 10

    #2
    Do jakich wartości bezpiecznie dla turbiny chipować 1.9 tdi

    Witam
    Jestem nowy i mam takie pytanka do forumowiczów


    1) Do jakich wartości bezpiecznie dla turbiny i sprzęgła chipować oktavie 2 z 2005r, 1.9tdi 105 km 77KW, z przebiegiem 130 tyś km BJB?? :roll:

    Bo te 105 km to troche mało a nie chciałbym przesadzić.

    2) Jaką firme polecacie najlepiej Toruń/ Bydgoszcz lub gdzie indziej??

    Pytam bo znajomy chipował 1mc temu toruna 1.9 tdi z 2007 i po 3 tygodniach do wymiany miał turbinę.

    Z góry dzięki za odpowiedź
    Pozdrawiam

    Puzio

    Komentarz

    • KriSSo
      Rider
      • 2008
      • 285

      #3
      W Brodnicy (blisko) masz dobrego tunera. Z pewnością turbina nie będzie po 3 tygodniach do wymiany, o ile jest obecnie w pełni sprawna. Zresztą tuner zrobi logi, posprawdza wszystko, nim zacznie dłubać, więc można spać spokojnie. Bardzo miła obsługa, człowiek na poziomie, będziesz zadowolony.
      DIESEL TUNING
      W galerii masz tonę wykresów, popatrz, pomyśl, zadzwoń, podjedź.

      Komentarz

      • soszek81
        L&K
        • 2010
        • 1245

        #4
        A kolega w Audi A3 po chipie z 140 na 170KM ujechał może z 10 km jak poszedł dym i padło turbo. Wymiana turbo (tuner poczuł się że to jego wina) i śmigał dalej.
        Drugi zchipsował E-klasę 3.0 w dieslu (parametry nieznane). Jak chipsował auto miało ponad 250k przebiegu. Jak sprzedał przebieg podbijał pod 450k, turbina dalej śmigała i miała się dobrze. A kumpel ma ciężką nogę.
        Nie ma reguły.
        Większy wpływ na trwałość turbiny i sprzęgła ma użytkownik. Nieumiejętna zmiana biegów, ciśnięcie zimnego silnika, nie studzenie go po mocnej jeździe, traktowanie po macoszemu zmian oleju.
        Nie można też wykluczyć spraw losowych - popsuć się może wszystko i zawsze, zużyć również.
        Poszukaj kogoś z renomą i ciesz się z efektu.
        Jak masz się zamartwiać to nic nie dotykaj i jeździj jak dotychczas na fabryce.
        Była O1 kombi ALH++ 150/340
        Obecnie Pyzio 206 1.4HDi+ ~90/200

        Komentarz

        • Damian19840
          Drive
          • 2009
          • 57

          #5
          Robił ktoś więcej u tego tunera w Brodnicy :?:
          Prosiłbym o ocenę pracy

          Komentarz

          • rob555
            Rider
            • 2006
            • 748

            #6
            Robili ludzie w Brodnicy i pozytywne opinie zbiera
            pozdrawiam

            Diagnostyka i tuning
            hybrydowe wtryski i turbiny
            programy na ulice jak i do sportu

            Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
            www.tune-up.pl

            HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

            Komentarz

            Pracuję...